13/9 - 09 - Bara en stund till..?

2009-09-13
15:28:06
Sitter just nu och funderar på om jag ska fortsätta sova eller inte....?

Natten i natt gick mycket bättre än i går, hade så mycket mer att göra och det var bra,
så den gick ganska snabbt. Dock skulle bussen inte komma förrän en timme EFTER jag slutade
så jag gick till vilorummet och la mig där en stund.

Så jag slutade klockan 08.00 men var dock inte hemma
förrän 10.00. Fick mig inte i säng direkt efter heller p.g.a kattlådebytande, och kattmat...

Klockan 13.00 ringde Evelyn och undrade om hon kunde komma förbi...jag hade nämligen pratat med henne i går om att jag verkligen skulle försöka vakna. Dock var jag hur trött som helst, och kände att
eftersom att jag skulle ut och jobba i natt igen, så ville jag vara pigg på natten...
Det var ett jättejobbigt beslut då jag inte sett henne på riktigt länge, och har verkligen saknat henne.

Jag gnydde lite grann när jag lagt på, men somnade lika fort. Nu är klockan 15.25, jag är fortfarande trött...
Jag kanske borde gå och sova igen? Det jobbiga är ju att min buss går klockan 18.00 men jag börjar 20.00..
Åh vad jag hatar bussen >__<

Ska föröska tigga skjuts av brorsan, då kanske man kan sova längre med gott samvete..Mehe

Snart kommer Jimmy hem, jag längtar så mycket!!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: