12/9 - 9 - Sliten

2009-09-12
16:33:38
Igår åkte Jimpo till Vännäs. Det känns riktigt bra att han kunde åka iväg medans jag jobbar natt...
Jag är ju inte speciellt rolig.
Jag hade som tänkt att sova lääänge i går eftersom att jag skulle ut och jobba. Men jag vet inte om 11.00 var tillräckligt länge då jag somnade kl 03.00. Men jag gjorde inte speciellt mycket ansträngande heller...
Satt mest och glodde på Full metal alchemist Brotherhood(fy f*n va den serien är bra!)

Vid 14.00-tiden kom Linnea på besök och det var verkligen jättetrevligt. Inte ofta man får besök så där
spontant. Dock gick tiden ganska fort, och hon åkte iväg vid 16.00-tiden då hon skulle äta middag.

Vid 19.00-tiden for jag till jobbet och redan vid 21.00 började jag bli trött?? O__o inte bra....
Men jag hade lite att sysselsätta mig med fram till 03 - 04.00 ngn gång, och det var väl då jag blev riktigt trött
också....

Komme hem vid 09.00 i morse, gav katterna mat och la mig i sängen. Steg upp vid 15.00....
Jag kanske sov lite för lite? Men jag ska iväg vid 19.00 igen, känns så dumt att spendera dagen med att bara sova..
Jag hoppas att det går bra i natt.

....för jag är rätt sliten...




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Vad duktig du är som kämpar på :)


2009-09-12 / 18:15:31
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: