10/9 - 09 - Wish me good luck

2009-09-10
23:05:38
Har sovit 12 timmar i natt, för att jag denna natt ska kunna hålla mig vaken...!

Har därför även varit på väldigt bra humör och känt mig utvilad.
Det har varit varmt och fint väder, gick en sväng på stan innan jag skulle fara vidare till Ewe.

Kirrade strumpisar till mig själv och hann köpa lite nötblandningar till Mirre som en allt försenad
födelsedagspresent(shame on me)

Hos Ewe snackade vi, fixade persinenner....
Dock satt jag och latade mig i soffan hela kvällen, då jag tror att jag
mest hade varit i vägen. Mer Kockar desto sämre...ja ni fattar!

Vill helst inte nämna ord som har något med mat att göra..hehe..ehm.


Vi såg idol också, och det är alltid lika kul.
BAGGE är sötaste i världen!

Dock var kvällen inte lånvarig då min buss skulle gå vid 22-tiden.
Ca 21.30 begav jag och Therese oss mott busstationen. Dock inser jag att jag glömt min börs...
Men Mirre "The Savior" kom senare med min börs, så skadan var ju inte så STOR ^__^

Nu är jag hemma, och jag ska kämpa för att hålla mig vaken. Jag ska ju jobba natten i morrn!
Hoho!



Hehe sötnöt...


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: