Ice Age 3

2009-10-21
00:39:38
När första filmen kom ut var jag helt lyrisk - den var ju huur bra som helst!
Jag älskade verkligen humorn i den - och det var verkligen hela tiden KLOCKRENA skämt!

Dock i tvåan blev jag lite mer besviken. Jag tror nog att det berodde på de nya karaktärerna som tillkom.
Det var som inte riktigt samma känsla längre...

Men bara för det hade jag naturligtvis inte tänkt att strunta i trean. De "nya" karaktärerna som Ellie och pungråttorna
var inte lika enerverande denna gång, i Ice Age 3. Jag tror faktiskt att jag gillade den mer än tvåan.

Lite samma humor finns med i denna, som i ettan, så det var några gånger jag skrattade högt.
Men ibland var den lite väl spännande för mig.
Det räckte inte med 1 eller 2 saker som hände samtidigt, utan det var faror från ALLA håll.
Då kan jag tyvärr bli lite putt, och börja tänka på annat...Men filmen var defintitivt inte dålig.

Men ettan ligger fortfarande närmast hos mig.

Betyg:
3/5



               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: