Äntligen Midsommar!!

2009-10-20
22:59:02
Jupp, eftersom att jag faktiskt såg den här filmen på BIO(!) Tänkte jag att jag skulle recensera den ^^
Det var inte direkt någon planerad biofilm som jag kände att "Den vill jag se på bio!!"
Men det blev ju som det blev...och jag måste ju säga att det inte alls var så tokigt...

Äntligen Midsommar bjöd nämligen på väldigt mycket förutom snaps och sill...
Man skrattade och grät, och kände igen mig i det mesta.
Och jag är nog helt övertygad om att man sögs in i filmen så väl just på grund av skådespeleriet som var i princip felfritt(!)

Jag brukar ALLTID störa mig på svenska filmer, då skådespeleriet alltid låter krystat och tillgjort.
Men skådespelarna fick det att bli så bra att det lika gärna kunde vara en hemmavideo.

Fast handligen var ju iochförsig ganska tunn. Och att midsommaren skulle urarta, det visste nog alla som ens
hörde talas om filmen...fast självaste urartningen var ändå så nära det verkliga livet, att jag kunde sitta och
bita på naglarna ett antal gånger. Fast självaste "huvudpersonerna" brydde jag mig egentligen inte så mycket om...
Det var väl det som drog ner betyget??

3/5



               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: