6/10 - 09 - Poor me...NOT!

2009-10-06
21:04:11
I natt var det inte kul.

Mardrömmar och snor på kudden. Dessutom var det mörkt ute och trodde naturligtvis att klockan var mycket mindre...men jag skulle ju stiga upp när jag vaknade, och det var inte det minsta roligt...

Men när jag kom på jobbet, blev jag genast frächare(!?) Gu va konstigt?
Jag satt visserligen och snöt mig vid datorn, och några "Eww" fick man ju höra.
Men vad ska jag göra? Jag får ju inte gå på toaletten =P

Hade det ganska bra idag på jobbet. Ganska konstigt, för det brukar ju suga.
När jag kom hem från jobbet så var jag hängig igen, skumt....Jag kände mig som en sjukt barn
som började gnälla och flänna över minsta lilla. Vi lagade lite omelett till oss, och efter det
blev det mycket bättre =) Då vart jag t.o.m peppad på att simma!

Jag hade pratat med mina kompisar på jobbet som vet ALLT(jag överdriver inte) om mat och träning, och sånt, och jag frågade
om man kunde simma om man var förkyld.
De sa att jag inte fick bli slut eller anstränga mig så mycket, men det skulle gå bra bara jag tog det lugnt.

Så jag for faktiskt och simmade!! Simmade dock bara en halvtimme, och jag kan ju inte säga
att jag ansträngde mig mycket alls, p.g.a förkylningen och min träningsvärk sen Gud vet när.
Nu är jag hemma igen och mår mycket bättre. känner mig betydligt fräshare, och inte alls lika hängig!

Så jag är nöjd, hade nog ångrat mig om ja skippat simningen...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


malin 

Hur bra som helst att du ändå for och simmade och mådde bra efteråt :)

tummen HÖGST upp för dig


2009-10-06 / 21:51:21
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: