5/10 - 09 - Snörvel...

2009-10-05
21:52:58
I morse vaknade jag med 2 feta blåmärken, en enorm trötthet, träningsvärk och en dunderförkylning....

Denna måndag kunde ju inte börja sämre. Men dock så förvånad man kan bli.
Även om man sitter och låter som ett missfoster med förkylningsröst och allt, så har dagen ändå varit riktigt bra!
Har varit på bra humör, och ingen huvudvärk heller! Helt otroligt!

Har inte gjort mycket idag dock, har inte haft någon ork(förutom en typ 5-minuters prommis på rasten)
Min näsa rinner, är tät och jag nyser...jag är inte förkyld så himla ofta, men när jag väl blir det är det som
döden själv. Inte kul.

Den har inte varit så hemsk under dagen men nu på kvällen är den riktigt jobbig. Skulle kunna tänka mig att
natten kommer att suga :( Få se hur det blir med simningen i morgon...

snörvel..



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Man ska inte träna om man är sådär förkyld!

Kurera dig och krya på dig :)


2009-10-06 / 06:00:34
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: