4/10 - 09 - Dåligt väder....

2009-10-04
17:21:33
I morse när jag tittade ut genom fönstret bestämde jag mig för att inte sätta min fot utanför lägenheten..
Men man kan ju ändra sig
.

Igår var en bra dag. Mycket hände igår, och det är kul, då jag var väldigt trött på att sitta hemma varje helg.
Jag fick reda på att vi var bjudna till 3(!) olika fester... O__O det är ju rätt ovanligt. Vi visste dock inte vad vi skulle göra då vi även var välkomna hem till mamma och pappa och se film. 

Men vi for in till stan, så vi var där vid 15.00 - tiden? Tjollrade där fram till 16.00 då allt stängde.
Pratade lite med brorsan och det lät som att han skulle till stan.
Har inte umgåtts med han på väldigt länge, så vi bestämde oss för att vara i stan i alla fall.

Efter stan gick vi till Coop för att tjollra lite där med. Vi hörde att Tommy skulle till Kent, så då skulle väl vi dit.
Dock var både Kent och Tommy i byn då vi var på Coop. Och när vi handlat mat och grejer, visste vi inte riktigt vad vi skulle göra.
Då blev det spontanbesök hemma hos Mirre då Jimmy kunde käka sin mat och jag blev bjuden på en kopp te.
Det var jättemysigt, vi satt och pratade, flummade och tittade på kort.
Sen började min telefon leva om vilket betydde att folk ville att vi skulle komma till Kent.

Så vid 20.00 - tiden(!) var vi där. Jättekul var det. Jag började dock med att diska...haha
Björn och Alle komme senare på kvällen, och det var jättebra det med då jag inte heller varit med dom på ett tag. (Inge länge i af)

Vi var väl i stan fram till 00.30 kanske? sen gick vi till stan och åkte hem med 01.20-bussen.

I morse vaknade jag vid 10.00-tiden och det blåste och regnade.
Jag klev upp, var hungrig, käkade frukost. Sen städade vi lite, och tog oss sen ett jätteskönt bad!
Efter det beslutade vi dock oss för att gå ut i alla fall.
Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder som man brukar säga. Och det var inte så farligt.
På vägen hem passade vi att handla lite grejer till vår gratäng.

Vi var väl hemma vid 15.30, och vi började med mat. Det blev en jättegod gratäng! Dock var den lite egen med många olika ingredienser som jag inte orkar skriva upp ;)
Och jag struntade i att ta kort på den, då gratänger inte brukar se så mumsiga ut ;)

Nu är jag slut som få, och trött. Vi ska nog sen lyxa lite med keso, hallon och Coca cola zero sen!
Och spela tv-spel så klart!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: