31/10 - Happy halloween!!

2009-10-31
21:41:39
Är i vännäs nu, helgen är ju snart slut...

Igår var det KAOS på jobbet...jag kämpade från 17.00 till 20.00 själv och det tokringde.
Men jag kämpade på...egentligen ville man att jag skulle jobba över, men jag kunde ju inte. Bror min hämtade mig jue.

Vi stack hem till mamma och pappa, där hade dom fest. Naturligtvis fick jag i mig några shots sen drov vi till Bastu och väntade där i en timme på tåget.

När det äntligen kom så somnade jag på tåget och vaknade när vi typ var framme i Vännäs, ganska bra!
Komme fram vid 00.00 - tiden och vi gick och la oss nästan direkt.

Jimpo steg upp klockan 07.00 (!) i morse, och jag sussade till 09.00 ungefär. Det var ändå tidigt för mig =S

Vi for till stan vid 11.00-tiden och vi tjollrade på. Fyndande nån julklapp och även mangaböcker till mig mehe!
Vi träffade äntligen Sara då hon fick den försenade födelsedagspresenten, och så fick vi träffa Jonah och även se hennes nya lägenhet. Den var jättefin hoppas verkligen att våran nya är lika fin =)

Vi har käkat tacos hos Marlene, och jag har ätit mig spymätt(!) Men det var ju så gott!

Blir väl att se nån film sen, men nu ska jag inte sitta så länge so talk to ya later!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Tack så mycket för presenten, verkligen något jag behövde nu också :)


2009-11-01 / 10:19:53
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: