29/10 - 09 - Dump

2009-10-29
19:55:49
Ju mer jag tänker på den nya lägenheten...ju mer ser jag denna lägenhet som en riktig "dump"

Och ju mer jag tänker på den nya lägenheten, ju mer stressad blir jag.
Jag gillar verkligen inte "flytt-processen" den är så lång med mycket som ska göras...
Jag längtar så till vår nya lägenhet. Dock är jag orolig, för pengar och sånt.
Men det går säkert bra...hoppas jag.

Jag mitt dumma nöt, var uppe till 01.00 igår och läste manga, så jag var lite trött när jag kom på jobbet i morse.
Men nu är jag lycklig, jag är ju hemma. Har just käkat "corn-bits-tacos" (Hähä, new word) och jag är mätt.
Det blir sovmorgon i morgon, börjar ju 11.30 ;) Dock jobbar jag till 20.00, men efter det tar vi tåget till vännäs!
Och stannar där heeela helgen =) Good shit!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: