28/10 - 09 - Nöjjdast!

2009-10-28
21:04:57
Trots den förstörda dagen igår, f*ckade den faktiskt inte upp denna...

Jag trodde ju inte att jag skulle lyckas sova vid lämplig tid igår, men tjii fick jag. Blev ju trött där vid 23.00
och somnade på studs. det som dock blev lite konstigt var att jag vaknade klockan 05.00 i morse
och var pigg som en mört(!) Hur gick detta till?

Jag bunkrade upp framför datorn med anime med te och mjukost-mackor, och mådde som en drottning.

Jag for hemifrån vid 08.10, och var naturligtvis pigg och glad hela dagen på jobbet. Speciellt där vid slutet
var det extra trevligt, då jag och Malin peppade varrandra för att åka och bada!
Jag har ju inte varit och badat på en evighet p.g.a min j*vla sjukdom!

Som jag längtat!!


Det var trevligt på badet som vanligt, surrade, simmade och dök omvartannat.
Jag kom hem nyss, dock var jag inte lika lycklig då jag hittade smuts på toan, smulor på bordet och disk i diskhon.

Gnnh!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: