27/10 - 09 - Dagen blev förstörd...

2009-10-27
21:06:22
Jupp, vaknade klockan 10.00 i morse av att man ringde från jobbet. Tydligen hade jag gjort något som inte var så bra...så lite ångest fickjag, dock bestämde jag mig för att vila en liten stund till innan jag skulle kliva upp.
Somnade ju inte förrän klockan 03.00 natten innan på grund av fortsatt rensning...

Det var ju så kul att gå igenom gamla grejer som man t.e.x gjort. Typ hur mycket teckningar som helst, serier man gjort - och tidningsurklipp från tiden då man sysslade med teater. Man fick en väldigt härlig nostalgisk känsla. Naturligtvis sparade jag sånt. Ska nog lägga upp lite grejer nån dag =)

I wanna go back...

Dock så fick jag totalschock när jag vaknade igen - av att klockan var 15.00 på dagen(!) Jupp dagen blev förstörd! Har ingen aning om varför jag sover så mycket nu för tiden. Alltid trött. Antar att sjukan satte sina spår...

Naturligtvis började jag skylla på Jimmy för att han inte väckt mig...inte bra.

I morgon ska jag upp tidigt för första gången på typ 1½ vecka...inte heller bra, då jag inte har någon aning om hur jag ska somna i natt(!)

Vi har i af rensat klart idag och packat sånt som vi inte använder i dagsläget. Himla skönt, dock ser lägenheten lite småsprängd ut. Hade gärna velat städa lite - men jag orkar inte.

Ska gå och ha lite "skönhetsspa" nu då jag inte är fräsh för fem öre!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: