26/10 - 09 - Sista natten med gänget..

2009-10-26
21:24:39
Eller ja...sista natten var det ju. Men inte direkt med något gäng, då jag jobbat ensam...ehm...

Men natten har gått ruskigt bra i alla fall. Haft mycket att göra, och kände mig inte trött förrän där vid 06.00 någon gång. Vid 07.00 började folket strömma in, så det var ju inte direkt svårt att hålla sig vaken sista timmen.
Dock hade jag både ont i huvudet och i ryggen, så jag var lite sliten.
Men jag var på ganska bra humör när jag såg de flesta komma in. Hade ju inte sett folket på över en vecka!

Jag somnade direkt när jag kom hem, och sov ända till klockan 18.00(!) Då blev Jimpo Hitler och började packa ner en massa grejer, så jag hade inte så mycket val än att börja packa och rensa jag med.

Vi har gjort mycket idag, det känns väldigt bra. Vi har t.o.m hunnit skriva på och posta iväg kontrakten, så uppsägningen är klar nu i veckan. Känns riktigt skönt. Vi kommer att i lugn och ro sen få städa ur lägenheten!
Sen i december är allt klart! Jag är såå peppad :D 

Dock är jag lite slut nu, och ska bara chilla med lite FMA BR och skjuta upp resten till i morgon ;)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: