25/10 - 09 - Inte piggast...

2009-10-25
16:41:51
Natten gick bättre än väntat...

Mådde mycket bättre i natt, dock mådde jag fortfarande illa.
Kan ju inte påstå att jag ätit vettigt nu de senaste dagarna =/

Hade ganska mycket att göra så natten gick ganska
snabbt.
Dock suckade jag till när jag till min förtjusning såg när klockan började närma sig 03.00 - och när klockan slog, så blev den 02.00(!) Jag hade naturligtvis glömt bort att klockan ändrades till vintertid i natt...

Min världens bästa pappa kom och hämta mig i morse för att han skulle slänga av mamma
i stan och även dumpa lite flyttlådor hemma hos oss. Så jag slapp vänta till 09.30 på bussen!
Han ska hämta mig i kväll också, vilken lycka!

Dock hade jag under natten vait riktigt smart och glömt bort mina frysta bär som jag hade tänkt att stoppa i frysen och sen äta under natten(!) Så dom hade naturligtvis smält och väskan hade blivit en ny färg(!)
Blåbär tamefan överallt!

Nu är väskan på toaletten och hänger, och jag vete f*n om det någonsin kommer att bli sig lik igen =( Lite ångest över det, då jag verkligen älskar den väskan =(

Idag steg jag upp klockan 16.00, men av någon anledning ville jag verkligen sova längre. Jag är hur trött som helst! Men jag kan ju inte sova bort dagen, då hinner jag ju inte med något alls.

När det gäller flytten är jag naturligtvis mest glad och peppad! Dock är jag lite stressad också, när jag
känner att det är mycket som ska göras. Adressändring, Städning, rensning, nycklar hit/nyklar dit, kontrakt m.m.

Jag kommer att vara ledig på tisdag så jag ska nog börja packa och rensa redan då så jag har det klart i god tid.

Oj det blev långt idag. Ciao!








               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: