24/10 - 09 - Hej mitt vinterland...

2009-10-24
16:40:54
Jobbigaste natten hitils....

Jagkan nog inte påstå att natten varit någon dans på rosor. Har haft ont i huvudet och haft illamående.
Jag har varit hungrig men så fort jag ätit något har jag mått illa =(
Var trött det mesta av tiden också...åhh...Jag längtar inte till jobbet, ska ju dit om bara några timmar igen.

Det var väldigt skönt att få sluta, och när jag kom ut från jobbet såg jag attdet snöat. Riktigt ordentligt. Då fick jag faktiskt liite julstämning.
Dock blevdet lite overkill när jag närmade mig hemma, och så att grannarna satt upp julgrejer i fönstren(!)
WTF! det är halloween!! INTE jul! nä ska bli skönt att lämna det här stället, troligtvis är inte mina grannar på Morö Backe lika konstiga...

Sov riktigt länge idag, fram till klockan 16.30(!) Dock så somnade jag inte så fort, då pissgrannarna levde om...
Ganska tragiskt bråk låg vi och lyssnade på, en kvinna som skrek att hon inte älskade blabla längre, och att han var ett ÄCKEL. Och så var det en unge som skrek i bakrunden.

Då blev jag lite ledsen och Jimmy fick hålla om mig lite extra. Jag kommer aldrig att säga så om Jimmy, min underbaraste!!

Nää nu ska jag läsa senaste kapitlet av kimi ni Todoke och njuuuta ^^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Men usch vad hemskt att bråka så inför barnet också.. :S


2009-10-24 / 17:14:14
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Ewe 

Låter som magkatarr:/


2009-10-24 / 20:07:15
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: