21/10 - 09 - inte någon värd ledig dag...

2009-10-21
13:51:32
Idag så är jag faktiskt inte hemma från jobbet.

Eller, jo jag är ju hemma, men det är min lediga dag enligt schema.
Det är dock kris på jobbet - jättemånga är sjuka...jag hade ett tag där tänkt att fara och hjälpa dem nu under dagarna då jag ändå inte har feber.

Men jag har hört att det är en skitdålig idé, då influensa kan snabbt komma tillbaka om man anstränger sig för mycket.
Jag är ju fortfarande förkyld med alla symtom, så jag ska hålla mig hemma även i dag...skittråkigt.

Jimmy fick sig upp i sängen i morse mirakulöst fort och påstod sig vara frisk...O__O Och jag svar var sjuk i 4
dagar(!)
Fast sen säger han att han ändå tycker det är tungt att anstränga sig...vi får väl se hur det blir i kväll, manär ju som sjukast då.

Jag vet att jag betonat min sjukdom som om det vore den kända Svin-influensan. Men jag har aldrig varit och kollat mig för den så jag vet inte vad jag har/haft. Någon slags jobbig sjukdom i af, och jag bryr mig egentligen intevad det jag haft för något, så länge skiten försvinner illa kvickt.

Jag måste återhämta mig så jag kan fara och jobba natten i helgen. Jag är väldigt inställd på det, och det är just därför jag bara är hemma.

Det är verkligen...riktigt, riktigt tråkigt. Dock har vi inte så mycket pengar att röra oss med heller, så det kanske
är lika bra??



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Här är en till som inte har många kronor att röra sig med.. Men det gör inget, jag har redan allt jag behöver så :)


2009-10-21 / 14:13:15
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Sara 

Det är pengar som jag ska ha under hela november.. Men jag har redan mat, välling och blöjor inhandlat så det är nog ganska lugnt :)


2009-10-21 / 15:17:14
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Tottepower 

Ja, du ska fan passa dig för att gå tillbaka innan man är helt hundra, för jag gjorde ju det när jag varit borta fem dagar när jag jobbade där (sen måste du ju ha läkarintyg osv osv) och det tyckte jag kändes onödigt att skaffa, så jag hann bara komma dit, jobba några timmar för att sen fara hem och vara sjuk ännu fler dagar :P haha, det var då de ringde hem till mig och gnällde :P SÅ STAY AT HOME AND WATCH CARTOONS! :D


2009-10-21 / 15:33:19
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: