2/10 - 09 - Puff Puff

2009-10-02
23:27:12
Dagen började inte bra...jag vill inte gå in på detaljer men det involverar en dåliug mage, och en buss som man nästan missat p.g.,a det...

Dock blev det faktiskt bättre när jag kom på jobbet. Även om man är så där lagomt less som man brukar vara
så var man ändå på ganska bra humör.

Tiden gick som snabbt, även om jag faktiskt jobbade över en timme.
Jag slutade egentligen 17.00, men eftersom attjag och Malin skulle simma klockan 18.00 skulle
jag ändå å vänta på henne. Lika bra att jobba då och få pengar! ^__^

Vi var vid badhuset vid 18.30 kanske? Vi tjollrade på som vanligt i duschen och ute i de varmare bassängerna.
Klockan 19.00 fick vi oss äntligen i den stora bassängen och det var inte så kallt som jag trodde.
Vi simmade fram till klockan 20.00 och det var riktigt kul och trevligt.
Tror att jag ansträngt mig mer nu än vad jag brukar göra då mina armar och ben känns extra tunga.
Men det är bra!

Jag var väl hemma vid 22.00 - tiden? Treött och hungrig på en och samma gång.
Höll på att somna i soffan, men Jimmy väckte mig och han gjorde i ordning kvällsfika ^__^

Nu är jag piggare och vi ska väl spela tv-spel och dricka ramlösa!!

^__^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Duktig du är Anna! Fortsätt kämpa så ska du att träningen ger resultat=) Saknar dig! Kramkram!


2009-10-03 / 12:02:12
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: