20/10 - 09 - Jag är frisk!!

2009-10-20
16:48:24
....eller ja...feberfri i alla fall.

Fortfarande förkyld med hostning och äckel, men betydligt piggare än vanligt.
Och det passar ju bra då Jimpo insjunknat under natten - stackarn =(

Jag kommer nog att vara lite orolig för honom ett tag framöver - då han har astma ...
Har ju hört att det inte är så kul för astmatiker att få influensan...

Men då jag själv mår ganska bra ska jag ta hand om honom så gott det går. Och även passa på att spela lite Kingdom Hearts, blev ju så sugen när jag skrev om det i går ;)

Och by the way, visst är den fin, min nya design? ;) Ingen mindre än Jimpo har hjälpt mig med den.

Han är bäst!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Duuu, är du ledig nästa helg? Vill ni hitta på nåt då maybe maybe baby!


2009-10-20 / 16:54:44
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Sara 

Är det svininfluensan du har fått? Har du varit iväg och tagit prover för det? :S


2009-10-20 / 19:58:03
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: