16/9 - 09 - Sjuk?-....IGEN??

2009-10-16
21:16:19
Igår 15/9 - 09 var jag och Jimpo på bio...inte för att det var ngn speciell film vi ville se...

Men vi ville ju göra ngt mysigt och spontant tillsammans. Den film vi kunde se var "Äntligen Midsommar"
Jag har aldrig sett mig själv titta på en svensk, handlingslös film på bio....
Men jag blev faktiskt positivt överraskad! Filmen var ju bra! Och det bästa var att vi var helt själva i biografen. Det var jättemysigt!

På kvällen så kom syrran till oss och vi var vakna till 01.00 ungefär.
I morse vaknade jag av att jag hade lite ont i halsen...men det var inget märkvärdigt. Elin skjusade mig på jobbet
så jag var framme 11.30 då jag bölrjade....allt var tipp topp..

Tills klockan 13.00 ungefär..min hosta hade blivit värre. Jag fick ryggvärk, börade fryysa. Låg i princip
på tangentbordet...tog på mig jacka och en filt...och det blev inte direkt bättre.

Jag insåg att jag hade fått feber...men jag bestämde mig för att vara kvar på jobbet, då det är det som
var i princip det enda alternativet då jag själv skulle jobba till 20.00, och det är svårt att få folk att jobba så på fredagar...

Så jag tog alvedon, och kände mig faktiskt mycket kryare efter det, och kunde jobba. Jag hoppas bara att jag inte smittade ngn annan...
Nu är jag hängig igen, men jag är hemma och har på mig pyamas. Jimmy ska ta hand om mig =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mirjam 

Anna, nu får du inte gå tillbaka till jobbet igen förrän du är frisk. Lova det! Du måste ta hand om DIG. Tur att du har den där filuren som är hemma jämt och som kommer att ääälska att pyssla om dig nu :) Eller hur? Krya på dig! Kram!!


2009-10-17 / 15:06:02
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: