14/10 - 09 - Endorfiner och delfiner

2009-10-14
22:07:25
Oh boy....mycket att skriva, måste korta ner så mycket det bara går...

Tisdag(13/10 - 09):

Somnade ca 02.30 natten innan, dock blev jag väckt klockan 09.00 av Evelyn som sa att hon var på väg till mig
just denna stund. Det blev att kuta upp, klä på sig, diska, göra frukost...
sen kom hon, och hon var sig lik :) Vi käkade frukosten och efter det drog hon och jag in till stan.
It was wonderful!
Vi gick på lite olika affärer och kollade kläder och sånt, brukade ju inte gilla sånt tidigare
men jag har blivit en liten "klädnörd" på sista tiden..hehe.
Jag hittade en jäääätteeefin tröja på HM som jag bara ville haaa..men som jag verkligen inte hade råd med.
Men jag stod ändå och lyssnade på min telefonbank för att se om jag kunde ja...och i samma veva ser jag Evelyn, den skurken stå och betala skiten?

Vad gör man? Tackar och tar emot....(och för över pengarna sen när man är rik igen)
Vi for och lunchade sen med Evelyns mamma med som bjussa på maten :) Vi käkade på Kanel.
Sen plockade vi upp Björn och for hem till "byn"
Vi satt och spelade När och fjärran och bara hade det riktigt j*vla kul..
Mina endorfiner bara bubblade upp och folk trodde jag var hög eller ngt. Men jag var ju så lycklig.
Att få uppleva detta igen? Lyckliga ungdomsminnen....

Tyvärr skulle Evelyn till Kalix samma kväll....sen drar hon utomlands i nån vecka...men senkommer hon tillbaka!
Det känns så kul!

Man släppte av mig hemma hos mamma och pappa för att syrran skulle komma. så vi syskon kunde umgås.
Vi for sen hem till mig och tjollrade. 

Onsdag:(14/10 - 09)

I morse skjutsade Elin mig på jobbet, dock blev jag 6(!) minuter försenad p-g.a igenfrostade bilrutor
och en segj*vlas traktor...suck. Men vad gör man?

Efter jobbet for jag och Malin och badade(lekte delfin), och nu är jag hemma... :)
Är ganska trött och slut så det blir väl strax sängen då?

Jaasi det gick ju ganska bra??



Syrran, jag och Åsa för typ 1 ½ år sedan..

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Oh, jaså? När ska du börja med shakes då? Jag tänker börja på måndag när jag är hemma igen :)


2009-10-15 / 10:28:23
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: