10/10 - 09 - And the night is young

2009-10-10
17:00:00
Jupp, nu var en natt avklarad...och det har inte direkt varit någon lugn natt...

Jag har faktiskt haft arbete upp över halsen på mig....Ogh...Ganska ovanligt, och detär ju på ett sätt
bättre för då går natten fortare...dock så kände jag att jag i alla fall behövde liite lugn och ro...
Städade köket lite grann, det såg ut som en svinstia. Suttit vid datorn igen...det ringde....

I kväll lär det ju dock inte finnas något alls att göra...det är typiskt. varför kan det inte bara jämna ut sig??
Sov till 16.00 idag(!) Ganska länge med andra ord, jag ska ju snart iväg igen ...
Har käkat också, typ världens goaste cornfärssås! Det ni!

Nää nu måste jag gå och duscha, så jag känner mig lite mer fräsh....



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: