Film igen....

2009-11-16
11:43:50
I söndags(bakisdagen) satt vi och glodde på en bakisfilm:

Fanboys.

När jag läste om den så tänkte jag ju att det borde vara en film för mig.
Den verkade både vara roligt och rörande, och så var det Star Wars det handlade om, så vad kunde gå fel?
Dock var det ju inte direkt så där bra som jag trodde att den kanske skulle vara.
Men jag blev ändå inte besviken, då jag var alldeles för sliten för att ens bry mig.

Väldigt många skämt som man redan väntade sig skulle komma, och så var det tyvärr några grejer som
var såå överdrivna, att man inte kunde se filmen från ett verklighetstroget perspektiv.
Jag grät en liten droppe där på slutet, men det är baaara för att jag är känslig och för att jag hade ont i huvet just då

Betyg:
2/5





Igår när jag kom hem passade vi även på att se en film till,då jag ändå skulle ha sovmorgon dagen efter.
Vi såg:

Dan in real life

Den heter "Min brors flickvän" på svenska så redan då hade jag ju listat ut vad som skulle hända.
Jimmy hade ingen aning, och när man väl kom till det avslöjande ögonblicket tyckte han att filmen var förstörd
medan jag i stället flinade för att jag suttit och väntat på det.

Jag hade ingen aning om hur filmen skulle bli eller hur dom skulle lösa problemet, och det var väl det jag tyckte skulle bli intressant. Tyvärr blev det inte mer intressant än så...
Det blev bara en film fullproppad med ångest och pinsamhet...Man gömde sig bakom kudden och började även bita i den, för att allt kändes bara så himla dumt. Och naturligtvis skulle den ju sluta så oerhört klyshigt...

Suck...nej jag rekommenderar den inte, man hade inte kul för 5 öre och jag(tror?) att det skulle vara en komedi(!)
Betyg:
1/5




               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: