9/11 - 09 - Känslorna spirar...

2009-11-09
19:21:25
Jag är mitt i ett känslo-kaos nu...kan inte påstå att jag gillare...

Jag har inte bara en känsla i kroppen just nu - utan katastrofalt många. Och de flesta är inte bra..alls.
Ångest, svartsjuka, konstiga känslor jag inte ens borde ha - den enda BRA känsla jag har nu är den s.k julstämningen.
Den som jag funnit nu när snön äntligen fallit ner! Men med snön kommer kyla  - som jag tybärr var tvungen att vara med  om i dag då jag väntade på bussen. Bussen kände verkligen inte för att skynda sig det minsta.
Nu är jag äntligen hemma!

Dock kommer jag inte hinna mycket i kväll. Jag ska nämligen börja jobba 06.55 i morgon. Och det gör jag
heeela veckan. Det är iochförsig ganska bra då det är besiktning(GAAAAHH!!) på torsdag, och jag vill gärna hinna fixa lite grejer innan dess. Packa ner ännu fler saker - skicka iväg saker. Jag kommer att ha fullt upp.

Dock är onsdagen paxad för stan, och senare bad med Malin. Sen kommer jag inte att vara så nåbar.
Men jag längtar tills allt det här är över - så jag kan börja fira jul, och njuta av mitt underbart perfekta liv, som jag ju EGENTLIGEN har.

I kväll blir det Full metal alchemiost Br, ett bad, läsa manga och kanske, kanske hinner med en kall kvällsprommis innan jag faktiskt måste sova sött i min varma säng. Can't hardly wait!



Fma is the shit...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara 

Jobbigt när man känner känslor som man inte kan hantera eller få utlopp för. Jag hoppas det ordnar sig i alla fall och att du kan få ro snart :) Kram från mig och Jonah!


2009-11-09 / 20:36:06
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: