8/11 - 09 - Dagen efter.....

2009-11-08
13:31:59
Personalfest i går jue...

Steg upp där vid 11.00-tiden - lite trött kanske. Men det gjorde inte så mycket. Jag var ju peppad =D
Jag for in till stan vid 13.00-t5iden, for och köpte mig lite underkläder då jag i princip inte kunde ha mina gamla längre...sen for jag på systemet och köpte en vinflaska.

Sen gick jag hem till Nadja - och det var första gången jag var dit. Typ hur fin lägenhet som helst hade hon!
Önskar att jag tagit mer kort men min kamera rymmer bara 5 bilder max(!)
Hon bjöd på typ hur goda snacks som helst. Det var nå ostbollar, som var gjorda med mjöl, smör och ost,
och i mitten var det oliver! Och dom hade man i ugnen typ i 8 minuter. Dom ska jag göra definitivt!

Vi lyssnade på min musik(haha japp MIN MUSIk) Det var ju lite trevligt då min musik är bannad på de flesta fester.
Och så drack vi lite vin =)
Sen kom Madde och så fixade Madde och Nadja mitt hår, och sen fixade Madde Nadjas hår.
Jag är ju SÄMST på det där ;)
Vid 17.30 for vi på festen då vi fick välkomstdrink och så delade man ut diplom.
Både Christopher och Madde fick =) Skulle naturligtvis ha tagit kort då..suck...

Sen fick vi mat, och det var ju lite av en failure, då de glömt servera Veg.mat. Så jag fick äta av salladsbuffén =/
Sen gick tiden rätt snabbt, vi lekte lekar och grejer. Men efter ett tag så gick jag på toa, och var borta rätt länge. Madde och Nadja letade efter mig, sen satt vi och pratatde ett tag. Sen insåg vi att det var lite tråkigt och ville hellre hem till Nadja och snacka där.

Christopher ville också följa, så vi for till Nadja och chillade där några timmar.
Sen hämtade Tommy mig vid 01.00 - 02.00-tiden. Somnade direkt när jag kom hem.

Nu är det söndag, lite bakis, lite hungrig, lite opeppad men peppad på allt. Det kanske blir lite film, tv-spel, prommenix, bad och mat ;) gillar söndan helt klart!



Madde fixar håret på Nadja




Emil gör nån snygg pose...




Xzakts kärlekspar nr 1, Emil och Anna



Efterfest hos Nadja, värdinnan själv, Madde och Christopher



=)



Erik, Nadjas kille, hon själv och Madde


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: