6/11 - 09 - Fredagskvällen...

2009-11-06
22:47:06
Jag var faktiskt riktigt trött i morse - fast typ megasovmorgon...

Vi var ju uppe igår och såg Wallander - Prästen. Måste ju säga att filmen inte var direkt bra...men Markus insats(!)
Not too shabby!

Jobbet gick ganska snabbt - bäst var det på kvällen - det gick fort.
Tommy hade frågat om han, Benne och Nadja kunde ha super Mario kväll hos oss och dricka nån öl.
Jag tyckte det lät som en bra idé då jag var alldeles för trött för att fara in till stan och festa.
Men vi blev fler än vad jag trodde - och det blev inte bara EN öl - hehe.
Och det är fest i morrn med! Huujedamej!

Men det är mys, inte bara super mario, även lite singstar och snack =)
Inget ösröj som det kommer att bli i morrn ;)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Hoppas ni får kul i kväll =) Kul med lägenheten (ifall jag inte sagt det) blir kul att se när vi kommer hem! Kramkram


2009-11-07 / 16:14:30
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: