5/11 - 09 - Kul en torsdakväll?

2009-11-05
23:08:16
Det som är jobbigast är den här maktlösheten jag känner.
Jag kan inte göra så eller säga så, inte påverka något alls.
Det är bara att gilla läget.
Men det är ju det som är självaste problemet.
Det går inte...
Och nu vet jag inte längre vem det är fel på...

Var lite småsur på dagen men det ordnade sig ganska snabbt. Fick ju prata av mig hos mina jobbarkompisar =)
När jag slutade drog jag hem till Björn en stund och ugglade fram till teatern som skulle börja kl 19.00.
Jag träffade Mirre och vi såg en jättebra teater med både komig,tragik, sång, dikter och musik.

Men den braiga kvällen var inte över ännu. Träffade ju Markus, Simeon och Alexander! Och Ylva och Maggan!
Vilken teater-reunion!

Efter det for jag och Mirre på Hemmakväll, och jag hyrde filmen som Markus varit med i - Wallander, Prästen!
Då blev det väldigt spännande då 2 personer försökte sno en film-box! Det tjöt i larmet och hon som jobbade då stoppade dom ,och ringde i samma veva polisen.
Men tyvärr smet snattarna, men somt ur var visste Mirre vem tjejen var, och poliserna verkade känna till dem.

Ohh har aldrig haft så spännade på väldigt länge ;)

Sen gick jag och Mirre till busstation och vi pratade...om diverese saker. Det var ljuvligt!

Best Torsdag EVER!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Sen förstår jag inte varför ni ska blanda in oss i det när ni vill leka hjältar? Som att jag ringer och vill sätta dit en av Jimmys bästa vänner?


2009-11-07 / 16:49:53
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: