3/11 - 09 - Grinig...

2009-11-03
20:08:36
Har varit trött hela dagen i dag...

Man kan ju inte direkt säga att dagen  har varit min. Varit trött och lite smågrinig.
Det blev aldrig någon simning i stan ,och jag, Dumdum, glömde naturligtvis badkläderna på jobbet dessutom.

Sen är det jättekallt, både ute och ute, och bara för det ville jag inte gå på en prommis(har aldrig hört talas om varma kläder) Dock så fick jag den godaste maten i världshistorien när jag kom hem, det var ju ett plus.

Ett minus var ju att det var FÖR LITE mat, och jag är hungrig nu bara för det...
och tyvärr kan jag inte skriva ut ngt recept, då det mesta vi gör är våra egna recept, and they are like, TOP secret, Maha...

Har legat ihoipkurrad med filt och sett en massa Simpsons. sen blir det te, och senare även ett bad.

Maybe that will cheer me up? =)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: