27/11 - 09 D DAY!

2009-11-27
12:51:09
Tapetseringen är fääärdig!!!

Jag trodde aldrig att det skulle vara över - men nu är det det, och nu är det flyttning som gäller. Jag ska hämta nycklarna nu om en kvart ungefär =) Jag är så glad.
Dock har jag aldrig sett hur lägenheten ser ut så det kommer att bli spännande!!

Jag kommer nu inte att kunna uppdatera på ett tag, då vi inte får in internet i den nya lägenheten på ett tag...
Men det gör ju inte så mycket ;)

Jag är dock väldigt sliten - jag känner i hela kroppen att jag oroat mig, haft ångest, sovit alldeles för lite och samtidigt jobbat både hemma här och på jobbet...
Jag jobbar tyvärr i helgen, är ledig på tisdag, då ska jag passa på att vila ut, fixa lägenheten och göra i ordning för jul.

Jag kan äntligen fira jul =)


Så här blev hallen. Sprängfyllt med grejer


Blått kök - what the hell was I thinking? ;) Jag ska ändå inte bo där - Moahaha!


Även om det är den här lilla krabaten som ligger bakom eländet - kan man inte vara arg på han.


Grönt är skönt


Blått igen(!) Aja, dom tapeterna var juu billigtast ;) Maha


Syns det att jag inte sovit på över 30 timmar?





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Kan inte påstå att det syns att du inte sovit! Du blev jättefin på den bilden! Kul att ni äntligen hamnar i stan, ska bli spännande att se lägenheten och det ska bli sååååå kul att träffa dig igen! Kramkram


2009-11-27 / 17:57:18
Blogg:


Cecilia/Fashion Affair 

Anna, vilken otroligt gullig kommentar du lämnade hos mig. Jag blir verkligen, verkligen jätteglad om du har haft behållning av min lilla blogg. Inte så stor, men kanske stundtals naggande god? Kram och tack igen!


2009-11-28 / 21:43:58
Blogg: http://www.pub.se/blog


Cecilia/Fashion Affair 

Får också hålla med föregående talare, du ser inte ut att ha varit vaken i 30 timmar på den bilden och kissemissen, ååååh gos!


2009-11-28 / 21:45:29
Blogg: http://www.pub.se/blog


Ewe 

Va skönt att de är klart! Glad för dig/er!



Nej de syns inte! Du är fin :)!


2009-11-29 / 13:28:05
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: