25/11 - 09 - Tur att...

2009-11-25
19:57:05
Tur att man sov hela natten i natt, och att man inte är ett dugg trött
Tur att lägenheten inte alls ser sprängd ut...
Tur att man inte är stressad ett piss
Tur att man är rik somett svin...

Haha...lägenheten ÄR sprängd, och jag är både fattig och stressad.
Plus att jag inte har sovit på över 24 timmar, och dessutom jobbat idag...Jag var hur flummig som helst,
men mina jobbarkompisar klagade inte...ehm..så mycket i af.

Nu är vi hemma, vi är alla trötta och sluta, då ingen av oss har sovit mycket alls. Men hallen och sovrummet är klart i af, och det är ju bra det =) Bara rum kvar...vi borde lägga in en högre växel - dock så är det bara Jimpo och Kent som jobbar nu medans jag sitter och nördar - och Tommy ligger i soffan...F*n.
Jag är helt slutkörd, så det blir en tidig kväll för mig, och somna ska nog inte vara några problem?

Hade egentligen velat lägga upp lite fler bilder - men jag orkar inte - och batteriet är slut i kameran =/
Jag är på väg...jag lovar...



Hoho - jag vill ha en sån där fondvägg ;)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: