26/11 - 09 - The happening

2009-11-26
21:28:08
Här händer det grejer vill jag lova...

Klockan är 21.00 på kvällen, och allt är nästan klart! Sista våden i vardagsrummet är kvar - sen kan vi pusta ut.
Jag har dock redan fått utskällning av grannen - för att vi lever om. Men vad kan man göra? Tapetseringen måste ju göras klart! Och klockan är ju inte ens 22.00 ännu! Man får ju faktiskt leva om till 22.00 - har jag hört i af...

Men vad kan dom göra? Vräka en? Jag flyttar ju i morgon =)

Jag har snackat med bovärden, hans var schyrre! Jag ska ringa han i morgon, så vi kan hänmta nyckeln.
Och Skebo tapetserar om hallen i den nya lägenheten åt oss i kväll så det blir ju bra att det är klart i morgon.

Mycket att göra, när grabbarna grus är klara här, och tagit sitt pick och pack och dragit... ;)....så kommer jag att börja städa lite granna så det blir lättare att flytta i morgon =) 

jag ska lägga upp bilder sen när jag har orkat ladda batterierna till kameran - vi får se om jag faktiskt orkar
Lat är jag -






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: