23/11 - 09 - my soul just left me...

2009-11-23
19:15:28
Natten gick inte direkt snabbt, gjorde klart mitt administrativa arbete vid 22.00 - det blev en lååång natt - tryckte i mig ett kilo mandariner och en liter cola för attfå tiden att gå...

Jobbarkompisarna började strömma in vid 07.00 och jag skulle jobba till 08.00.
Jag är alltid så korkad för jag glömmer alltid bort att jag ska träffa folk på måndagmorgon efter natten,
och jag var fortfarande avskevärt skabbig =/

Flummig var nog rätta ordet också. Satt och snackade om både fula, röda trähästar som man hänger i julgran, samt småbarn som inte har ett allt för sunt förhållande till Pikachu...det var nog tur att jag fick åka hem..

Somnade ganska snabbt efter att jag tvärladdat hem Full metal alchemist, och vaknade av att mamma ringde och sa att Kent och Tommy var på väg...Så jag klädde på mig och var redo...dock fick jag ett samtal från bror typ 2 timmar senare att Kent inte skulle komma...(!)

Jaa, vad ska jag säga...hade det väl på känn. Dom lovade dyrt och heligt att han kommer att komma i morgon, men om det inte blir något - jag dör, jag lovar - jag dör!

Oj nu kom visst Tommy - och han är redo att hjälpa mig =) Men Kent kom ej... =/
Men i morgon...I MORGON!!

Nu ska vi arbeta! det blir det säkert en ALL NIGHTER! Jaa, inte för att jag inte är van vid det då...

Åt förresten nyss världens äckligtaste mat - fejk-kyckling ala Hälsans Kök suger k*k! Jag vill ha pizza...






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: