22/11 - 09 - Champion

2009-11-22
16:19:47
Trött, trött...worst night EVER!

Jupp jupp natten var inte kul för 5 öre...det började med att det tokringde fram till klockan 00.00 i natt(!)
Det brukar aldrig hända...och jag kunde ändå inte göra något. Människor som ringer klockan 00.00 på natten är ju helt bakom flötet..GAAAH!

När jag äntligen fick sätta mig ner i lugn och ro för att göra mitt adiministrativa arbete...funkar inte internet!!!!!
Gaaaaaah!! så jag har suttit och rullat tummarna och stirrat mig blint på en skräm för att hoppas att skiten ska gå igång igen...men nej...klockan 03.00 gjorde jag felanmälan på det.

Sen har jag inte gjort något alls fram till 08.00 på morgonen(!) Skjut mig långsamt....

Madde kom in då, och naturligtvis så vaknade teknikerna till liv och satte igång internet...j*vla typiskt, varför är dom inte vakna på nätterna för?

Jag satt och var trevlig med Madde i ca 1 timme, då min buss inte gick förrän 09.20...var hemma vid 10.00-tiden och jag kan inte påstå att jag somnade direkt. Esper ville ju ha sin dagliga dos av uppmärksamhet.

Jag har sovit sammanlagt 6 timmar och det vete f*n om det är tillräckligt då jag ska ut och jobba igen om 2(!) timmar...
Känns inte helt ok, men det är ju sista natten, sen är jag ju ledig =)

Då händer det grejer vill jag lova! Min bror och Kent kommer hit på måndag för att hjälpa mig med flyttlådor, handling av tapet och även tapetseringen! Thanks you guys!

Då får vi hoppas att skiten är klar innan fredag då flytt äger rum! Men det ska säkert gå bra =)
Jag kommer att uppdatera nu i veckan hur det går!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: