21/11 - 09 - Easy Breezy

2009-11-21
14:34:06
Natten var lätt...men livet är fortfarande hårt...

Juppjupp, mycket att göra fram till 04.00 i morse, sen var det ganska dött dock. Frågan är ju vad man ska göra resterande nätter?
Steg upp idag klockan 14.10...vill inte sova mera! även om jag inte sovit så himla länge.
Har för mycket att tänka på....

Så gär se MIN plan ut i alla fall för denna vecka(det är ju bara 1 vecka kvar till flytt)

(21 - 22 nov)I helgen: Att Tommy hämtar sina grejer, samt kommer med flyttlådor som jag kan få låna av Kent.

(23 - 26 nov) I veckan: Jag och Jimpo packar resterande saker. Någon hjälper oss att tapetsera om lägenheten(Ska bli spännande att se vem det blir, om det nu blir någon?)

(27 nov) The day: Någon eller några hjälper oss med flytten. Vem eller vilka det blir blir också spännande att se.

(28 - 29 nov) Nästa helg: Städning av lägenhet(Får se om Jimpo måste städa själv, jag jobbar både lördag och söndag 08.00 - 20.00 så jag kommer inte att vara närvarande så mycket...)

Jupp så ser planen ut, och den är långt ifrån fulländad, då jag helst vill att allt ska vara färdigplanerat i minsta detalj. Det är jobbigt när man inte vet HUR man ska göra vissa saker, men de måste göras. Och så känner man sig så himla hjälplös, då jag inte kan göra allt själv.

Jag har inget körkort, ingen bil, plus att jag jobbar så himla mycket =(

Tyvärr måste jag ha hjälp, och ni jag har full förtroende för nu, ni MÅSTE hålla vad ni lovat för min skull =(

André, Kent, Tommy!
HJÄLP MIG!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: