2/11 - 09 - Jobbdag

2009-11-02
22:10:13
Jobbet kändes extra långt i dag - dock var jag inte helt uttråkad...

Hade faktiskt en helt ok dag på jobbet - vi satt och diskuterade personalfesten nu i helgen.
Dock har jag ett litet problem. Var ska jag förfesta? De som ska ha festerna känner jag typ inte alls.
Och dom jag känner kommer att dela på sig >__<

Kommer typ att sitta hemma och hälla i mig sprit i min ensamhet i stället - inte alls patetiskt!


När jag kom hem fick jag nuggets och pizzasallad ;) Lyx! Sen blev det lite Full metal alchemist!
Sen promenix, och var borta till 21.30 ungefär. När vi kom hem var det ju Grannfejden, och nu är klockan mycket.

Jobb i morgon igen...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: