20/11 - 09 - Vad hände??

2009-11-20
18:23:24
Vaknade så sent som 11.00 i morse...men jag kan inte påstå att jag steg upp...

Har legat i vardagsrummet på madrass heeeela dagen i dag och sett en massa anime..
Alltså inte gjort något annat. Jag har t.o.m ätit på madrassen framför Hajjime No Ippo: New Challenger!
Haha, f*n va bra serie! Brukar inte gilla sport-anime, men boxning är något helt annat ;)

Dock hände det något, ganska nyligfen dessutom. Det började klia i halsen något, sen började jag nysa(!)
Och nu sitter jag med snorpapper och ska snart fara till jobbet för att jobba natt(!)

Vad hände? Hatar att vara förkyld - och jag har nu varit det 3 gånger bara den här hösten! WTF?
Just my luck...är inte direkt peppad för att jobba - men måste man så måste man.

Jag vill ha ännu en dag som denna.

Slappa framför animé en hel dag! Inte dåligt inte!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: