19/11 - 09 - Jag har helg!

2009-11-19
19:30:40
Jupp helgen började igår(slutar i morgon)

Det firades genom att jag åkte till mamma och pappa igår och käkade upp en hel omelett(den var riktigt j*vla god)
helt själv. Hade ont i magen resten av kvällen...Jag for hem till Evelyn och vi gick först påp prommenad, sen var vi hemma hos henne, ugllade och snackade =) It was great! Vid 23.00-tiden kom bror min och hämtade mig.

Snackade lite mer, fikade, såg film, somnade...

I morse steg jag upp 11.00, och jag for nästan direkt hamn. Hade nog aldrig saknat Jimpo så mycket tidigare, så
jag ville bara hem! Dock har jag varit segis hela dagen. Tog flera timmar innan jag faktiskt orkade pallra iväg till duschen, sen låg jag väl där nån timme(!) sen råkade jag lägga mig i sängen och sova där nån timma(!)

Äntligen 17.30 kom vi oss iväg för att handla...Har nu köpt mat för hela veckan, det behövdes då kyl/frys var tomma...
i kväll ska vi än en gång bädda ut madrasserna och se film , och jag ska vara upp LÄÄÄNGE.
Jag ska ju ut och jobba natt i morgon så jag måste ju vända dygnet. Men det lär ju gå bra då jag sov idag ;)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: