16/11 - 09 - Törstig

2009-11-16
23:09:40
Steg upp kl. 11.30 i morse - helt klart värd sovmorgon...

Dagen började ganska bra med lite animetittade av Full metal lachemist. ^__^
Sen blev de snabbdusch och sticka till bussen. Var framme kl 13.30 och tog det ganska lugnt, då jag började klockan 14.00. Men när jag 13.55 skulle sätta mig vid en dator upptäcker jag att den jag valt, inte hade nhgn telefon(!)
Ingen anknytning, NADA! Jag var tvungen att springa runt som en galen höna för att hitta en dator med telefon!

Hittade en...kl 14.06. Blev 6 minuter försenad(!) GAAAH!

Vi får fler datorer och bord i morgon, dock måste hela vårt område förflyttas till "The dark side"
Spännande omväxling kanske? ehm...

Har gått ganska bra att jobba, pratade lite med jobbarkompisarna om otrevliga respektive trevliga saker
(mest otrevliga) Var själv i växel från 18.00 till 22.00. Gick jue...

Efter jobbet ringde jag Mirre och vi tokpratade lite på bussen. Nu ska jag dricka något, för jag är jättetörstig.
Hade föredragit läsk eller ett gott te, men inget av dessa finns hemma så jag får nöja mig med äckligt vatten =(
Blir väl att se film sen - har ju sovmorgon i morrn ;) IGEN!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: