15/11 - 09 - This is the End..

2009-11-15
19:19:50
End of this wonderful weekend that is...

Jupp jupp fantastiska helg måtte den aldrig ta slut.
Under gårdagen hade jag snigelfart fram till klockan 17.00 då jag äntligen hamnade hemma hos
Mattias, där det var hockey på tv.

Evelyn och Charlotte(eller Charlie-chan som jag nyligen börjat kalla henne) hade börjat göra sig fina medan Mattias och Björn såg tv.
Vi hamnade alla i samma soffa då hocken var slut(Brynäs-Skell - 2-2)



Kvällen började med vi 5. (Jimpo var hemma) som ni ser uppenbarade sig även lite alkohol i detta sammanhang(vin igen för min del)

Sen tänkte jag bara lägga upp en massa bilder som sammanfattar kvällen :



Det dök även upp mer folk senare på kvällen. Bl.a Elin, Evelyns kusin och Johan, Mattias bror. =)



Senare drog vi alla ut på Station, och där var det faktiskt riktigt roligt =) Vi träffade en massa roligt folk(och mindre roligt) Hehe...Dansade och pratade!



Tillslut hamnade vi såklart på Max, innan var och en for hem tills sig.,
Jag sov över hos Björn då klockn var för mycket för att jag skulle kunna ta mig hem.

I morse var jag ganska sliten när jag steg upp.
Har sett en massa tv hemma hos Björn, klockan blev 15.00 innan vi for och handlasde lite mat.
Vi käkade tacos, och såg "Fanboys" Filmen var inte direkt bra, men passade ändå bra för denna typen av dagar.
Nu är jag hemma i hamn, och jag har saknat min pluppis. Ska snart fara och köpa lite dricka, och så ska vi bara ha det myyys... ^__^

Anna says Bye












               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Tottepower 

Shieeeet vad olik sig Evelyn var! Kände först inte igen hon alls! :O


2009-11-15 / 20:02:27
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: