11/11 - 09 - =) =(

2009-11-11
22:11:11
Ups and downs...

Var ju faktiskt relativt glad och trevvlig i morse trots den tidiga tidaktiga tiden....
Dagen flöt på väldigt bra. Och jobbet slutade väldigt tidigt med.

Då kom bror min, hämtade oss, och vi for till Sun-hill!(solbacken) Vi kirrade lite christmas-klaps, skor til Jimpo, toalettlock, kattsand och annat krims-krams som är bra att ha. Var där väääldigt länge, det var kul, I just looove the sunny Hill, och snart bor vi ju nästan där.
Eller ja...Mother-island-hill blir det ju men det är ju rätt nära?

Vi dumpade Jimpo och shittet hemma, sen skjutsade bror mig till Edda, och jag och Malin badade.
Och surrade. Det var riktigt trevligt.

Nu är jag hemma, med blött hår, Jimpo gör mat åt mig till i morgon och jag nördar vid datorn med manga, anime, face-shit och sånt....läste dock ngt nyss som gjorde mig risigt förbannad....jag dör!

Hatar denna äckliga känsla i kroppen. Det gör så ont, och jag vill bara skrika.
Hoppas att trevligheten inte försvinner i morgon på morgon dock för då är nattjobbaren illa ute igen =(

Make me feel better, please!!! >__<





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: