10/11 - 09 - She's back!

2009-11-10
19:30:19
Denna morgon började inte bra...

Steg ju upp klockan 05.30 för att fara på jobbet - och jag + väldigt tidig morgon brukar aldrig gå ihop.
Dessutom hade jag sen i helgen funderat på en massa otrevliga saker, som fått mitt humör att verkligen
sikta lågt - vilket tyvärr resulterade i att jag var fruktansvärt otrevlig mot Christopher när jag kom in i morse
och han skulle åka hem då han jobbat natt ...

På dagen blev det lite bättre, och jag kände mig piggare. Det som var lite roligt var att jag kom underfund med hur patetisk jag verkligen är...

Vem bryr sig i fall personer inte tycker om en...egentligen?
Jag har ju egentligen redan det som jag verkligen behöver - och de vänner jag har vet jag redan bryr sig om mig.
Jag behöver faktiskt inte mer bekräftelse än så....skönt att kom underfund med det tillsut -
med några dagars funderingar helt i onödan!

Var ju hemma tidigt i dag - det är en bra sak med att börja tidigt.
Därför hann jag surra lite på Facebook med Evelyn - and guess what? SHE is back! det blev genast snack
om skoterkörning och fester! Och mitt hjärta fylldes med lycka då jag förstod att jag skulle bo i stan!
Jag kommer att kunna umgås!

Efter Face-nördandet drog jag och Jimpo och simmade. Sista kvarten blev det dock bara fjanterier i bassängen, och Jimmy glömmer väldigt lätt bort att jag faktiskt är tjej när han hittar på sina tävlingar och lekar.

Jag får säkert blåmärken i morgon...oh well nya tag i morgon - och jag ska försöka vara trevlig =)

Nu blir det mys med te och även se Da Vinchi koden ^__^





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: