8/5 - 09

2009-05-08
15:45:00
Skrev tydligen aldrig i går O__o Shame on me...är säkert p.g.a jag satt och matade Final Fantasy 10 heeeeeeela kvällen.
Oh well, att jobba på ens lediga dag(igår) var väl kanske ingen direkt höjdare(?) Men jag överlevde väl(knappt)

Kom hem vid 17.00-tiden, käkade mat, och sen vart det att spela ....det var så roligt, det var så mycket jag hade glömt av tian. Och få sitta och spela det själv för en gångs skull...I love it.

Men imorse var jag sur, arg, trött och irriterad. Ingen bra dag på jobbt indeed...Fick migrän så klart, kändes som att ögonen skulle ploppa ut på mig. Men jag slutade tidigt, vilket var bra, och here I am, ledig i morgon, men jag jobbar på söndag...Buuu!!

Jag somnade sent igår, mest p.g.a Final Fantasy......men ja.
Och idag blir det nog tv-spel, mys och...mat! Hungry HIPPO! och förhoppningsvis hittar vi på något skojj i morrn ^__^

it's almost as if things are repeating itself



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: