6/5 - 09

2009-05-06
19:27:05
Slutade tidigt idag - det var skönt. jag var nämligen inställd på att jag skulle få vara ledig i morgon, men så blev det dock inte :(
De ringde i dag och ville att jag skulle komma in i morgon - It sucks - BIG TIME!
Oh well, jag får komma in när jag vill, sluta när jag vill, så jag ska ta mej en sovmorgon i af, men det känns surt för att jag jobbar fredag, är ledig lördag, sen jobbar jag söndag igen och hela veckan fram till fredag nästa vecka.

The nerve!
Hatar att jobba - jag totalt struntar i pengar egentligen. Om jag får chansen att vara ledig så är jag det,
men om de seriöst ringer, och jag inte kan hitta på en ursäkt att INTE jobba - vad gör man(Är cp-dålig på att säga nej)

I kväll vill jag bara mysas och ta det lugnt. Helst ville jag se på ngt tecknat - men det vill inte jimpo. Så det blir väl Mythbusters som vanligt :P

Gah....


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: