5/5 - 09

2009-05-05
23:06:20
Hann aldrig uppdatera i går, för att jag var hemma så sent :P

Vi var nämligen hos Josse och Stefan och käkade middag(Jag tvingade dom på fyllan att bjuda oss O__o)
Jag har nämligen aldrig varit där och dom har bott där ett X antal år....så jag tyckte det var dags :P
Gu så fint de har det! Himla lyxlägenhet må jag säga. Jag blir deppad när jag tänker på min egen :/

Stefan hade dukat fint, och vi käkade grillspett. Det var sjuuukt gott, och vi käkade i flera timmar kändes det som haha.
Sen käkade vi efterätt, Stefans specialare, och även dajm-tårstan som jag hade köpt haha. Stefans efterrätt var goare!

Vi var faktiskt där ända fram till 11.00 och de var så snälla att de skjutsade hem oss O__O Stefan passade även på att hämta Kents utlånade hårddisk....

Men för att utrrycka det i mindre ord, var det en extremt lyckad kväll. I will return the favor ^__^

Idag har jag jobbat till 22.00 och kom hem för ca 15 minuter sen...ingen rolig kväll, det ringde sjukt galet mycket...
Skönt att va hemma, men jag ska upp i morgon kl 06.00, så det blir att sova snart. Men gushelov så slutar jag tidigt i morrn, och ledig på torsdag!

Halleluhja!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: