3/5 - 09

2009-05-03
15:10:41
Igår var det slappardage nr. 1. Gjorde seriöst INGENTING!
Låg i soffan typ - spelade lite X-2. gick på en mysprommis....
Men det var skönt...peppade inför Robinson! och det var bra som alltid ^__^

Jobbade idag - Det var himla chill! Jobbade från kl 08.00 till 14.15...Det ringde ingenting. Jag och min jobbarkompis satt och flummade, och vi åt glass.

 Kom hem nyss. Jimmy hade skurat hela lägenheten och nu dammsugar han.
Jag ska strax börja med mat - ska göra egen pizza! Jimmy ska raka sig, göra sej fin och dra till afffärn för att köpa ost!
Mums! det känns verkligen inte som en söndag i dag - och skummare kommer denna månad att bli.

Men jag är på bra humör, och förhoppningsvis ska det väl hålla i sig.

Men nu är jag hunrig och ska börja med maten!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: