28/5 - 09

2009-05-28
21:05:33
En dag kvar - sen är det semester! Är det bara jag eller har jag tjatat om min semster VARJE dag den senaste tiden? Oh well, get use to it Maha! Den är ju snart här. Nånting säger mig att dagen i morrn kommer att bli uberseeeg :/
Men jag slutar kl 14.00, that is great!

Jag har jobbat till 20.00 idag och i går....har inte gjort så mycket. Typ legat och degat eller läst lite manga...
I morrn blir det nog att styra upp något. För att fira min semester. Alla klagar på att jag är tråkig så nu kommer
jag att höra av mig varje dag bara för det Maha! Där fick ni så att ni teg!

Jag vill inte vara hemma under min semester, kan ni glömma. Det blir att fara till Vännäs och bo där hela månan tror jag :P
Längtar efter Umeå och Vännäs. Få se när vi kirrar vår Stockholmsresa:) Det blir nog när vi är lite rikare
(Give me the skattepengar!)

Jag vill gärna spend some time with my girlfriends, det var länge sen. Alla är ju överallt. Gaah!
Och skaffa halebop! Så vi kan tokprata som vi brukade göra förr :)

Och midsommar, vad händer då? Är det Ljusvattnet som gäller? :P Jag är sämst på att höra av mig...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: