26/5 - 09

2009-05-26
18:32:08
Idag är jag på MYCKET bättre humör. Jag orkar inte bry mig om pengarna nå mera.
 Jag har ju Jimmy, det räcker gott och väl :)

Idag är i af första dagen på mitt nya liv  - Vegitarisk mat! Jag tvingade min mamma och bror att handla med mig i dag,
och kom hem med mat värde 1200 kr - ENDAST vegitariskt. Jag är så spyless på kött. Det är så vidrigt när jag tänker efter.
Jag tror att det mesta smakar bra om man kryddar det, och smaksätter med spännande grejer.
Så då är ju köttet inget måste för mig - om det ändå inte smakar gott. Och när jag blir äcklad av att äta det, eller av att skära i kött.

vVi käkade vegburgare idag(köpta, inte hemmagjorda) Men det var supergott. Och jag får inte den där äckelkänslan jag brukar få.
Det känns hur bra som helst! Och jag vet en massa annat roligt vi kan göra för alla ingrediser jag köpt.
 Nu när jag och Jimpo är lediga ska vi exprimentera med mat, typ vår favvoritsysselsättning. Men nu är jag trött, och har ont i ryggen. Ska lägga mig en stund tror jag, och gäsa framför tv:n. Och i morrn jobbar jag kväll. På Torsdag med.


Yay...sovmorgon!
 

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Daniel 

BRA!

Vegetariskt är skitgott. Det jobbiga i början är att hålla sig till det eftersom det finns så mycket köttsaker. Men efter ett tag så släpper "suget". :P


2009-05-26 / 21:46:50
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: