25/5 - 09

2009-05-25
19:48:08
The day from hell:

Jupp, vaknade kl 06.00 i morse - kunde inte somna om.
 Katterna levde om, solen lyste som en j*vla laserpekare i mitt öga, och det var varmt som i en bastu.
Så jag bestämde mig för att kolla hur mycket pengar jag hade fått i lön...Det skulle jag INTE ha gjort.
Förväntade mig ju en saftig lön - men Icke sa Nicke. TVÄRTOM!

Och räkningar på ca 7000 spänn....och min semester? Vad händer med den.
Blir inte kul att sitta och lirka på en tusenlapp i 20 dagar i väntan på skattepengarna....
Mina planer om att fara till Vännäs, Malmö eller Stockholm? Fara till Umeå, festa, hyra stuga och massa annat skojj som kostar så inni h-vete.

Nää, varenda dag under semestern kommer jag att måsta sitta hemma, och dö.... för att jag inte har råd att göra annat.

Anledningen till min mini-lön är att jag gick ner till 90 % denna månad. Och det hade jag så klart inte räknat med.
Tänkte ju att det inte var förrän NÄSTA månad som lönen skulle påverkas. Oh well, shit happens.

Aja, efter mitt lönebesked blev jag riktigt sur och satte mig i soffan. Jimmy fick betala räkningarna så vi hade det bortgjort i af.....så vaken från kl 0.6.00 till 09.00 och natruligtvis blir jag trött senare.

Jag var trött, sur arg och grining. Grät en skvätt på jobbet också, Hu Geda mej....
Men annars gick det bra att jobba, fick skjuts hem av min kusin och morbror och det var ju bra iaf.

Nu vill jag äta och bara ligga och deppa i soffan min....

Alla ni som är fattiga denna månad - Umgås med mig! Lås oss hitta på något ruskigt kul som inte kostar något.
Nu ska jag kolla på lite vegitariska recept. Tjingeling!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

Jag är fattig! Jag vill umgås! I call you!


2009-05-25 / 21:06:47
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: