24/5 - 09

2009-05-24
11:01:02
Jag börjar bli sinnessjukt seg på att uppdatera....

Aja kan börja med att berätta om vad jag gjort i helgen:

FREDAG:

Jobbade som vanligt till kl 14.00 och det funkade riktigt bra. Satt i receptionen helt själv himla skönt.
For hem till Skelleftehamn för att chilla ett tag. Vi skulle nämligen till Therese på kvällen typ vid 19.00-tiden.
Spelade final Fantasy, käkade middag.....sen gjorde vi oss i ordning vid 17.00-tiden. Vi skulle ta en buss som skulle göra att vi var i stan 18.30, men min bror tyckte det skulle bli sent så han skulle hämta oss.
Det lustiga var att han inte kom förrän 18.30.....men aja :P Vad gör man?
For förbi kent en tväris, sen gick jag till Therese och var med henne. Jimmy kom några minuter efteråt.

Efter det kom en av hennes klassisar, och vi gick till Coop(jag var chips-sugen) Sen kom Tommy och hämtade upp
jag och Jimmy och vi for tvärt in till stan. Så vi hamnade av nån anledning sist av alla hos Therese.
Festen var i full gång, och roligast var kubben....Mitt lag förlorade 3 gånger av fyra :P sen var det sångleken, men den språade totalt!
Jag och Jimpo var nyktra, vi hade verkligen inte råd att supa, så vi kände att det kanske var dags att åka hem där vid 22.00? Men det var ju  då det blev roligt....så vi for hem 23.50 i stället då bussen gick.
Jag somnade på bussen som vanligt så resan gick ju välidgt snabbt i af....

LÖRDAG:
Vaknade vid 11.20, steg inte upp förrän 12.00- Jag och Therese sms:ade om att hon skulle komma till oss kl 14.00.
Tillslut steg vi upp och gjorde oss i ordning och städade bort lite. Jag spelade Final Fantasy tills hon kom.
Vi hade en trevlig liten dag hos oss. Jag ringde till mamma och tiggde lite pengar av henne så vi kunde fara och köpa toalettpapper, och annat smått och gott i matväg.
Jag gjorde i ordning middag, en väldigt enkel men god kycklingpasta.....jag tror och hoppas att Therese gillade den :)

Sen fikade vi ute på balkongen...under tiden så planerade Björn och Therese fast i stan. Jag var inte peppad eller taggad nån stans, mest för att jag inte hade råd att supa, och för att jag och Jimpo planerat att ta det lugnt. Det har varit så myket på sistone.
Men Therese fick mig på andra tankar tillslut, och erbjöd sig att bjuda på ölen som låg i hennes kylskåp som någon hade glömt. Så jag följde med. Jimmy stannade hemma.

Vi satt hemma hos kent och drack där. Vi spelade myntet i glaset, och i början så var jag kass på det, och alla mobbade mig genom att de tvingade mig att dricka varje gång de träffade...suck. Men efter ett tag så var jag med i leken, och kunde hämnas Maha!

Sen drog vi in till stan, t.o.m det var skojj - att gå allså¨. Träffade en himla massa folk, b.l.a en nykter broder. Han var deppad, och sur på mig för att jag råkade skvallra för pappa att han druckit i fredas.... Jag är sämst!
Sen drog alla ut på krogen och jag skulle åka hem, men tror man inte att jag missar bussen. Nästa buss skulle gå 01.20 och då är det dubbel natttaxa, det sög! Så jag for också in på krogen, och där var det också skojj, jag flängde runt hit och dit.

Tillslut kunde jag åka med bussen ,och jag somnade i den som vanligt. när jag var i skelleftehamn väcker busschaffören mig och frågade om jag skulle av. Det var pinsamt. Hade varit drygt att åka tillbaka till Örviken  :/

SÖNDAG

Nu sitter jag här, alladeles utvilad och inte alls bakis :) Idag så SKA vi bara ta det lugnt, njuta av vädret, äta mat, se på anime, spela Final Fantasy och bara Myyyyysa! ^___^ Och snart är det ju...just det..

SEMESTER!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: