21/5 - 09

2009-05-21
15:16:12
Oj  - här har man missat några dagar. I förrgår t.e.x var vi hos min mamma och pappa :) det var jättemysigt.
Vi fick mat - och jag fick tömma mammas garderob - mehe. Vi var väl där till åtta nån gång, sen skulle vi fara hem
- trodde vi i af....Vi for till Kalle, för att Tommy skulle sätta in nån bas i bilen, och det tog väl någon timme. När det var klart stack vi till Kent, där dom hade bullparty. Allså dom bakade bullar...

Jag och Jimmy blev dumpade hos Kent, och Tommy drog nån annanstans...
Vi hjälpte till med bullarna(lite grann i af) Jag var inte så bra på det där med bullar kände jag, så Jimmy fick ta över.
Sen ringer Tommy och säger att bilen gått sönder - Oh Boy!

Vi satt och käkade bullar och spelade kort - medans vi väntade på Tommy. Men klockan hann bli tolv innan Tommy var tillbaka, och vår sista buss hade gått. Vi bestämde oss - vi skulle sova hos kent. Jag tog på mig pyamas och skulle sova, men det tog sitt lilla tag. Alle och björn for hem vid 02.00. Klockan 06.00 drog jag och Jimpo mot bussen, för att han skulle hem, och jag skulle jobba.

Jag var så j*vla trött!
Igår när jag skulle joba såg jag ut som en zombie. Hade inte med mig lunchlåda, så det blev ingen mat för mig heller.
Tur jag slutade så tidigt som jag gjorde.

När vi kom hem så duchade vi och gjorde oss fina. Sen for vi på systemet, och gick till Björn.
det var inte direkt det fina kalasväder vi förväntat oss igår. Det regnade när vi gick till Björn. När vi kom dit, så var det vi tre och vi väntade på resten så vi kunde göra i ordning nån mat. Jag var cp-hungrig!

Kent och Jimmy for senare och handlade, och jag gjorde i ordning pizzorna som vi hade köpt, som vi skulle ha till maten(tacos) Så våra pizza-slicor blev som en aptitretare....

När maten äntligen var klar började vi dricka lite smått, och det var trevigt. Under kvällens lopp så dök det upp lite olika folk. André t.e.x som fyllde år igår - Grattis till han!

Kl 22.00 inser jag och Jimmy att det var dags att dra sig hemåt. bussen skulle gå 22.20, så det blev typ att springa. Men vi hann. Jag var såå trött när jag kom hem, så jag somnade på soffan. kl 03.00 på natten väckte jimmy mig så vi kunde sova i vår säng.

Vi sov till 11.20 i morse - alltså vädligt länge. Men jag behövde det väl?
Vi har städat och gjort lunch. Nu är jag trött och slut igen, och har väl tänkt att vila o spela final Fantasy.
Senare i kväll blir det kanske en prommis?

Aja, uppdaterar i morgon om det händer något mer spännande. Tjingeling!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: