18/5 - 09

2009-05-18
21:41:13
Jahapp, Sveriges bidrag var tydligen inte så omtyckt av resten av Europa - IGEN....
Jag börjar nästan tro att man har något emot Sverige? Oh well, inget att göra åt...Synd att Malena hamnade så långt bak -
plus att Norge vann? WTF säger jag...låten var ju inte ens bra....Aja....

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på ett tag, har ju varit så "upptagen" inte egentligen....
Jag var grinig när jag steg upp igår, låg och klagade på allt. Jimmy fick lov att trösta mig så jag skulle bli gla igen.
Det var ju så fint väder, så jag och Jimpo drog in till stan för att luncha med brorsan och Björn. Gav dessutom Tommy lite pengar så han kunde tanka. Dom for senare till Ostvik för att kolla på Kents match.

 Sen kom Therese in till stan och vi tre gick för att käka sommarglass. Det var mysigt ^__^
Sen drog vi hem till henne, och vi hade med oss Jimmys otroligt obekväma cykel :S JAG fick cykla på den - aj min rumpa!

Vi satt och myste i solen - tillslut kom brorsan tillbaka från Ostvik, och han skjutsade hem oss.
Sen spelade jag tian, tills det var dags att sova.

Idag har jag jobbat till 14.00, sen for jag hem :) Vi gick in till hamn för att handla, sen gick vi tillbaka. När vi var hemma började mina fötter göra ont, min rygg och min mage. Jag stod och lagade mat(kycklingwok)
Maten blev misslyckad och äcklig. Jag blev grinig igen. :/ Jimmy tyckte att jag skulle vila.
Jag fick hans uppmärksamhet ett tag, sen gick jag och spelade lite Final Fantasy. Gjorde det fram till 20.30, då jag och Jimmy såg Family Guy, och nu är det Mythbusters.

Jag ÄLSKAR  Jimmy. Han är världens bästa. Förlåt att jag blir så lätt grinig ibland :(




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: